W zamian polecam:
"IMPERIUM ZMYSŁÓW" Nagisy Oshimy
https://www.filmweb.pl/film/Imperium+zmys%C5%82%C3%B3w-1976-30918
"IMPERIUM NAMIĘTNOŚCI" Nagisy Oshimy
https://www.filmweb.pl/film/Imperium+nami%C4%99tno%C5%9Bci-1978-35119
"EMMANUELLE" z Sylvią Kristel
https://www.youtube.com/watch?v=yWdNnJd4X9c
"CZARNA EMANUELLE" z Laurą Gemser
https://www.filmweb.pl/film/Czarna+Emanuelle-1975-92671
„HISTORIA O” z Corinne Clery
https://www.filmweb.pl/film/Historia+O-1975-130407
"GŁĘBOKIE GARDŁO" z Lindą Lovelace
https://www.filmweb.pl/film/G%C5%82%C4%99bokie+gard%C5%82o-1972-36308
"BEHIND THE GREEN DOOR" Artie Mitchell
https://www.filmweb.pl/film/Behind+the+Green+Door-1972-649995
"DIABEŁ W PANNIE JONES"
https://www.filmweb.pl/film/Diabe%C5%82+w+pannie+Jones-1973-37078
"NINE LIVES OF WET PUSSY" Abla Ferrary
https://www.filmweb.pl/film/Nine+Lives+of+a+Wet+Pussy-1976-40096
"JESTEM CIEKAWA W KOLORZE ŻÓŁTYM"
https://www.filmweb.pl/video/Na+skr%C3%B3ty/Jestem+ciekawa+-+w+kolorze+%C5%BC%C3 %B3%C5%82tym+Tylko+dla+doros%C5%82ych-32803
"TURECKIE OWOCE" Paula Verhoevena
https://www.filmweb.pl/film/Tureckie+owoce-1973-11250
"DWA ŚWIATY" Paula Schradera
https://www.filmweb.pl/film/Dwa+%C5%9Bwiaty-1979-128838
"SIŁA ŻYCIOWA" z Mathildą May
https://www.filmweb.pl/film/Si%C5%82a+witalna-1985-7336
Yup.
Warto poszerzać horyzonty.
np.
"WRZASK" z Susanah York
https://www.filmweb.pl/film/Krzyk-1978-10872
"OBRAZY" Roberta Altmana z Susanah York
https://www.filmweb.pl/film/Obrazy-1972-6382
"OPĘTANIE" z Isabelle Adjani
https://www.youtube.com/watch?v=hS1ThMTlvSg
"EQUUS" z Jenny Agutter
https://www.filmweb.pl/film/Je%C5%BAdziec-1977-35356
"W KLESZCZACH LĘKU" z Deborah Kerr
https://www.filmweb.pl/film/W+kleszczach+l%C4%99ku-1961-113237
"NIEWINIĄTKA" z Audrey Hepburn i Shirley MacLaine
https://www.filmweb.pl/film/Niewini%C4%85tka-1961-8119
"PERSONA"
https://www.filmweb.pl/film/Persona-1966-31654
Za niespotykaną we współczesnym horrorze urodę obrazu. Za styl koherentny z epoką i podjętym tematem.
Za obraz podbijasz ocenę o 5 oczek? Jak tam w większości akcja działa się w ciemności hehehehe Grubo masz.
Wątpię, że ten film wyjdzie w ocenie głównej ponad 6. Zbyt nudny. Film chce być nową teksańską piłą, ale niestety mu nie pójdzie...
Jak na kinomana to uprościłeś. Kino to nie tylko obraz, a co z muzyką, fabułą itd. ? Dajesz słabemu filmowi 8, nie umiesz oceniać według tej filmwebowej skali.
W zamian polecam:
"KRÓLOWA XXX" z Amandą Seyfried
https://www.filmweb.pl/film/Kr%C3%B3lowa+XXX-2013-228145
i
"SEKSOLATKI"
https://www.filmweb.pl/film/Seksolatki-1972-9429
"ZDJĘCIA PRÓBNE" z Darią Trafankowską
https://www.filmweb.pl/film/Zdj%C4%99cia+pr%C3%B3bne-1977-11974
i
"TURECKIE OWOCE" Paula Verhoevena
https://www.filmweb.pl/film/Tureckie+owoce-1973-11250
...
Jest jeszcze Pearl, w kolejności część pierwsza i będzie MaXXXine, czyli część trzecia.
Zalogowałem się tylko po to, żeby napisać że duża część użytkowników tego serwisu jednak nie rozumiem horrorów skoro naprawdę dobry horror ma średnią 5,8 i komentarze takie jak ten. W kino gatunkowe jednak trzeba umieć (:
Cóż, widocznie dla mnie i wielu innych, gatunkowe horrory są zbyt gatunkowe. Mogę prosić o definicję "horroru gatunkowego"?
Dobrze rozumiem ten impuls. Świetny film! Widzę niesamowity potencjał na trzecią część, zakładając, że reżyser konsekwentnie podkręci klimat.