jak w przypadku innych twórców muzyki filmowej Hornera, Williamsa czy Zimmera. Więc nadeszła pora by taki zapoczątkować.
1.Straight story 10/10
2.Twin Peaks 10/10
3.Mulholland Drive 9,5/10
4.Twin Peaks: Fire Walk with Me 9/10
5.Blue Velvet 8,5/10
6.Wild at Heart 8/10
7.Lost Highway 8/10
Popieram.
Pierwsza trójka taka jak u mnie. Angelo najlepsze swoje kompozycje stworzył we współpracy z Lynch'em. Takie "Dark Water" czy "The Wicker Man" to już nie to.
Chociaż polecam płytkę Tim Booth & Angelo Badalamenti - "Booth And The Bad Angel" (1996). Dla mnie cudo.
Niby wszystko ok, ale... coś mi u niego nie pasuje. Bo nie jest on aż tak genialny, brakuje mi u niego tego czegoś... nie umiem tego nawet nazwać 8/10
Pierwsza trójka także i u mnie niemal identyczna - z wyjątkiem, że Twin Peaks stawiam na miejscu pierwszym - jedna z najgenialniejszych ścieżek muzycznych jakie słyszałem. Straight story jednak naprawdę niewiele jej ustępuje.