Zapraszam do udziału w temacie.
Moje zestawienie:
1) No Country for Old Men (2007) - 10/10
2) Barton Fink (1991) - 9/10
3) The Big Lebowski (1998) - 8/10
4) O Brother, Where Art Thou? (2000) - 8/10
5) The Man Who Wasn't There (2001) - 8/10
6) The Hudsucker Proxy (1994) - 8/10
7) Fargo (1996) - 8/10
8) The Ladykillers (2004) - 7/10
9) Intolerable Cruelty (2003) - 7/10
10) Raising Arizona (1987) - 7/10
11) Blood Simple (1984) - 7/10
12) Burn After Reading (2008) - 6/10
13) Miller's Crossing (1990) - 4/10
1) No Country for Old Men (2007)
2) Fargo (1996)
3) The Big Lebowski (1998)
4) Burn After Reading (2008)
Więcej nie widziałem niestety
1. Fargo
2. Big Lebowski
3. Raising Arizona
4. Barton Fink
5. The Hudsucker Proxy
6. No Country For Old Men
7. Burn After Reading
8. Intolerable Cruelty
9. O, Brother Where Are Thou?
10. Ladykillers
11. Blood Simple
12. Miller's Crossing
13. The Man Who Wasn't There
Albo nie - inaczej:
1. Fargo
2. Big Lebowski
3. The Hudsucker Proxy
4. Barton Fink
5. Raising Arizona
6. No Country For Old Men
7. Burn After Reading
8. Intolerable Cruelty
9. O, Brother Where Are Thou?
10. Ladykillers
11. Miller's Crossing
12. Blood Simple
13. The Man Who Wasn't There
problem w tym, że filmy braci są takie równe ;)
Kiepski jestem bo (aż) 3 filmów nie widziałem :)
1. Fargo
2. Ścieżka strachu
3. Barton Fink
4. To nie jest kraj dla starych ludzi
5. Bracie, gdzie jesteś?
6. Hudsucker Proxy
7. Tajne przez poufne
8. Śmiertelnie proste
9. Big Lebowski
10. Ladykillers
Widziałem wszystko, co z Coeanami związane. Zarówno film, do którego napisali scenariusz (a go nie wyreżyserowali), jak i filmy które produkowali. Zatem zaprezentuję swoją listę ;)
1. Fargo
2. To nie jest kraj dla starych ludzi
3. Barton Fink
4. Big Lebowski
5. Śmiertelnie proste
6. Bracie, gdzie jesteś?
7. Człowiek, którego nie było
8. Ścieżka strachu
9. Rasising Arizona
10. Hudsucker Proxy
11. Okrucieństwo nie do przyjęcia
12. Epizodzik w Zakochanym Paryżu ;)
13. Tajne przez poufne
14. Ladykillers
15. Fala zbrodni (tylko scenariusz, ale film typowo Coenowy)
1. Fargo
2. Big Lebowski
3. To nie jest kraj dla starych ludzi
4. Bracie, gdzie jesteś?
5. Ścieżka strachu
6. Człowiek, którego nie było
7. Tajne przez poufne
8. Arizona junior
9. Śmiertelnie proste
10. Hudsucker Proxy
11. Barton Fink
12. Okrucieństwo nie do przyjęcia
13. Zakochany Paryż (najlepsze 5min filmu :D)
14. Ladykillers
Moja lista nie będzie zbyt długa.
1. Barton Fink 10/10 !!!
2. No country for old men 9/10
3. Fargo 8+/10
4. Big Lebowski 8/10
5. The Ladykillers 6/10
1. "Fargo"
2. "Barton Fink"
3. "The Hudsucker Proxy"
4. "To nie jest kraj dla starych ludzi"
5. "Ladykillers" zdecydowanie najslabszy:-(
Pozdrawiam:)
Aktualizacja:
1. Barton Fink 10/10
2. No country for old men 9/10
3. Fargo 9/10
4. Serious Men 8+/10
5. Tajne przez poufna 8+/10
6. Człowiek którego nie było 8/10
7. Big Lebowski 8/10
8. Bracie, gdzie jesteś? 7/10
9. Rasing Arizona 7/10
10. Ladykillers 6/10
Aktualizacja:
1. Barton Fink 10/10
2. No country for old men 9/10
3. Fargo 9/10
4. Serious Men 8+/10
5. Tajne przez poufne 8+/10
6. Człowiek którego nie było 8/10
7. Big Lebowski 8/10
8. Okrucieństwo nie do przyjęcia 8=/10
9. Bracie, gdzie jesteś? 7/10
10. Rasing Arizona 7/10
11. Blood simple 7/10
12. Ścieżka strachu 6/10
13. Ladykillers 6/10
Pozostał: Hudsucker Proxy
1.Barton Fink
2.To nie jest kraj dla starych ludzi
3.Fargo
4.Big Lebowski
5.Ścieżka strachu
6.Hudsucker Proxy
7.Śmiertelnie proste
8.Człowiek, którego nie było
9.Bracie, gdzie jesteś?
10.Arizona Junior
11.Ladykillers
okrucieństwa i tajnego nie widziałem, jeszcze.
1 "ŚCIEŻKA STRACHU" - bezbłędny
2 "FARGO" - bezbłędny
3 "HUDSUCKER PROXY" - przezabawny
4 "BIG LEBOWSKI" - stylowy film i wspaniały JEFF BRIDGES
i
5 "TO NIE JEST KRAJ DLA STARYCH LUDZI" - mistrzowskie kino akcji, ale tylko kino akcji, w hałasie wystrzałów umyka diagnoza Ameryki Cormaca McCarthy. Szkoda
1. O Brother, Where Art Thou? 10/10
2. The Big Lebowski - 10/10
3. No Country for Old Men - 10/10
4. Burn After Reading - 9/10
5. Miller's Crossing - 8/10
6. Fargo - 8/10
7. Barton Fink - 7/10
8. The Hudsucker Proxy - 7/10
9. The Man Who Wasn't There - 7/10
10. Raising Arizona - 7/10
Z tego co widziałem na ten czas...
1. Fargo
2. To nie jest kraj dla starych ludzi
3. Big Lebowski
4. Tajne przez poufne
5. Bracie, gdzie jesteś?
6. Arizona Junior
7. Człowiek, którego nie było
8. Okrucieństwo nie do przyjęcia
9. LadyKillers
* nie wciskam nigdzie epizodu w Zakochanym Paryżu...
Pozostały mi 4 tytuły do nadrobienia... ;)
Fargo
No Country for Old Men
The Big Lebowski
Blood Simple
Barton Fink
Raising Arizona
Burn After Reading
Intolerable Cruelty
O Brother, Where Art Thou
The Ladykillers
1. Barton Fink - 9/10
2. No Country for Old Men - 9/10
3. Blood Simple. - 7+/10
4. Miller's Crossing - 7/10
5. Burn After Reading - 7/10
6. Fargo - 7/10
7. The Man Who Wasn't There - 7/10
8. The Hudsucker Proxy - 7/10
9. The Ladykillers - 6/10
10. Intolerable Cruelty - 6/10
11. O Brother, Where Art Thou? - 6/10
12. Raising Arizona - 5/10
13. The Big Lebowski - 4/10
1. Barton Fink - 8+/10
2. Big Lebowski - 7+/10
3. Fargo - 7/10
4. Hudsucker Proxy - 7/10
5. To nie jest kraj dla starych ludzi - 7/10
6. Człowiek, którego nie było - 6/10
7. Śmiertelnie proste - 6/10
8. Tajne przez poufne - 5/10
9. Arizona Junior - 5/10
W planach: Ścieżka strachu; Bracie, gdzie jesteś?; Każdy ma swoje kino; Serious Man, A; Hail Caesar; Yiddish Policemen's Union, The; Suburbicon.
"+" znaczy, że Ulubiony.
Aktualizacja:
1. Barton Fink - 8+/10
2. Big Lebowski - 7+/10
3. Fargo - 7/10
4. Prawdziwe męstwo - 7/10
5. To nie jest kraj dla starych ludzi - 7/10
6. Hudsucker Proxy - 7/10
7. Poważny człowiek - 6/10
8. Człowiek, którego nie było - 6/10
9. Śmiertelnie proste - 6/10
10.Bracie, gdzie jesteś? - 5/10
11.Tajne przez poufne - 5/10
12.Arizona Junior - 5/10
Aktualizacja:
1. Barton Fink - 8+/10
2. Big Lebowski - 7+/10
3. Ścieżka strachu - 7/10
4. Fargo - 7/10
5. To nie jest kraj dla starych ludzi - 7/10
6. Hudsucker Proxy - 7/10
7. Prawdziwe męstwo - 6/10
8. Poważny człowiek - 6/10
9. Człowiek, którego nie było - 6/10
10.Śmiertelnie proste - 6/10
11.Bracie, gdzie jesteś? - 5/10
12.Tajne przez poufne - 5/10
13.Arizona Junior - 5/10
1.The Big Lebowski
2.No Country For Old Men
3.Fargo
4.Barton Fink
5.Burn After Reading
6.O! Brother ,Where Art Thou
7.Miller's Crossing
8.Raising Arizona
9.Ladykillers
1. Barton Fink
2. Big Lebowski
3. Fargo
4. Ścieżka strachu
5. To nie jest kraj dla starych ludzi
6. Śmiertelnia proste
7. Człowiek, którego nie było
8. Bracie, gdzie jesteś?
9. Hudsucker Proxy
10. Arizona Junior
11. Zakochany Paryż (epizod)
12. Tajne przez poufne
13. Okrucieństwo nie do przyjęcia
14. Ladykillers
1) To nie jest kraj dla starych ludzi - 10
2) Fargo - 9
3) Big Lebowski - 9
4) Hudsucker Proxy - 8
5) Bracie, gdzie jesteś - 7
Reszty niestety jeszcze nie widziałem. Szczególnie swoimi ocenami zrobiliści mi smaka na "Barton Fink".
Dla mnie póki co jest tylko jeden numer 1 (ale przyznaję że tylko kilka ich filmów widziałem)
Hardsucker Proxy - biurowa baśń, tego jeszcze nigdzie nie było :)
Bardzo sympatyczny i inteligentny film (którego nigdzie nie można kupić), ale jednak cholernie mocnym "To nie jest kraj ..." i przy bardzo finezyjnym, oryginalnym i "słodko-gorzkim" Fargo wysiada.
Ex aequo bo poprostu nie potrafie wybrac, każdy jest inny ale każdy jest wspaniały czyli:
1. Barton Fink
1. Big Lebowski
1. Fargo
1. To nie jest kraj dla starych ludzi
2. Arizona Junior
2. Bracie, gdzie jesteś? (odp. tutaj:))
2. Człowiek, którego nie było
2. Hudsucker Proxy
2. Tajne przez poufne
3. Ladykillers
3. Okrucieństwo nie do przyjęcia
"Śmiertelnie proste" i "Ścieżki strachu" nie tety jeszcze nie oglądałem
1.Fargo 10/10
2.Barton Fink 9/10
3.Bracie, gdzie jesteś? 9/10
4.Ścieżka strachu 8/10
5.To nie jest kraj dla starych ludzi 8/10
6.Big Lebowski 8/10
7.Hudsucker Proxy 7/10
8.Śmiertelnie proste 7/10
9.Arizona Junior 7/10
10.Tajne przez poufne 6/10
11.Ladykillers, czyli zabójczy kwintet 6/10
12.Człowiek, którego nie było 6/10
13.Okrucieństwo nie do przyjęcia 5/10
1. Barton Fink
2. To nie jest kraj dla starych ludzi
3. Fargo
4. A Serious Man
5. Śmiertelnie proste
6. Człowiek, którego nie było
7. Arizona Junior
8. Tajne przez poufne
9. Big Lebowski
10. Bracie, gdzie jesteś?
1. Barton Fink
2. The Big Lebowski
3. Fargo
4. No Country for Old Men
5. The Man Who Wasn't There
6. Miller's Crossing
7. A Serious Man
8. O Brother, Where Art Thou?
9. Blood Simple
10. Burn After Reading
1. To nie jest kraj dla starych ludzi - 10/10
2. Fargo - 10/10
3. Barton Fink - 10/10
4. Big Lebowski - 9/10
5. Człowiek, którego nie było - 9/10
6. Arizona Junior - 8/10
7. Bracie, gdzie jesteś? - 7/10
8. Tajne przez poufne - 7/10
9. Ladykillers - 7/10
10. Okrucieństwo nie do przyjęcia - 4/10
1. Barton Fink – 10/10
2. Fargo – 10/10
3. Śmiertelnie proste – 8/10
4. Ścieżka strachu – 8/10
5. Big Lebowski – 8/10
6. To nie jest kraj dla starych ludzi – 8/10
7. Bracie, gdzie jesteś? – 7/10
8. Człowiek, którego nie było – 7/10
9. Arizona Junior – 6/10
10. Tajne przez poufne – 5/10
1. Barton Fink - 8/10
2. Fargo - 8/10
3. Big Lebowski - 7/10
4. Człowiek którego nie było - 7/10
5. Hudsucker Proxy - 6/10
6. Ladykillers, czyli zabójczy kwintet - 6/10
7. Bracie, gdzie jesteś? - 6/10
8. Tajne przez poufne - 6/10
9. Okrucieństwo nie do przyjęcia - 4/10
10.To nie jest kraj dla starych ludzi - 3/10
...a filmik z "Zakochanego Paryża" bardzo fajny ;)
Na razie tyle, ale planuje powiekszyc liste: :P
1) No Country for Old Men (2007) 9/10
2) Fargo (1996) - 8/10
3) The Big Lebowski (1998) - 8/10
4) Barton Fink (1991) - 3/10
1. To nie jest kraj dla starych ludzi - 9/10
2. Ladykillers - 8/10
3. Fargo - 7/10
4. Tajne przez poufne - 7/10
5. Poważny Człowiek - 7/10
6. Hudsucker Proxy - 7/10
7. Big Lebowski - 6/10
Hudsucker Proxy - 9/10
Tajne przez poufne - 7/10
To nie jest kraj dla starych ludzi - 7/10
Poważny człowiek - 71/0
Barton Fink (9)
To nie jest kraj dla starych ludzi (9)
Fargo (9)
Bracie gdzie jesteś (8-)
Big Lebowski (7)
Człowiek którego nie było (7-)
Póki co widziałem 6 filmów Coenów ,mają oni u mnie największą średnią wśród reżyserów
1. Barton Fink 10/10
2. Fargo 9/10
3. Big Lebowski 9/10
4. To nie jest kraj dla starych ludzi 9/10
5. Poważny człowiek 8/10
6. Śmiertelnie proste 8/10
7. Człowiek, którego nie było 7/10
8. Bracie, gdzie jesteś? 7/10
9. Hudsucker Proxy 7/10
10. Ladykillers, czyli zabójczy kwintet 5/10
11. Tajne przez poufne 5/10
12. Okrucieństwo nie do przyjęcia 3/10
Plany: Ścieżka strachu, Arizona Junior
1.Fargo - 10/10
2.Barton Fink - 10/10
3.Poważny człowiek - 9/10
4.To nie jest kraj dla starych ludzi - 8/10
5.Big Lebowski - 8/10
6.Śmiertelnie proste - 7/10
7.Tajne przez poufne - 7/10
8.Hudsucker Proxy - 6/10
9.Człowiek, którego nie było - 6/10
10.Ladykillers, czyli zabójczy kwintet - 4/10
W planach: Arizona Junior, Ścieżka strachu, Bracie, gdzie jesteś?
1.Hudsucker Proxy - 8/10
2.Bracie gdzie jesteś - 8/10
3.Tajne przez poufne - 7/10
4.Ladykillers, czyli zabójczy kwintet - 7/10
5.Okrucieństwo nie do przyjęcia - 5/10
1) To nie jest kraj dla starych ludzi 9/10
2) Fargo 8/10
Barton Fink 8/10
Śmiertelnie proste 8/10
5) Tajne przez poufne 7/10
6) Husucker Proxy 6/10
7) Big Lebowski 5/10
Bracie, gdzie jesteś? 5/10
9) Ścieżka strachu 4/10
Okrucieństwo nie do przyjęcia 4/10
Niewiele widziałem, ale mini-top można ułożyć:
1. Fargo - 8/10
2. Barton Fink -7/10
3. To nie jest kraj dla starych ludzi - 7/10
4. Big Lebowski - 7/10
9/10:
Barton Fink,
Hudsucker Proxy,
Ścieżka Strachu
Fargo
8/10:
Big Lebowski
Człowiek, którego nie było
To nie jest kraj dla starych ludzi
7/10
Tajne przez poufne
Lady killers
Okrucieństwo nie do przyjęcia
Bracie, gdzie jesteś?
ps. cholera, tutaj moje 11 to jest "tylko 11"
Aktualizacja:
Hudsucker Proxy - 9/10
Fargo - 7/10
Tajne przez poufne - 7/10
To nie jest kraj dla starych ludzi - 7/10
Poważny człowiek - 71/0
A u mnie tak:
1. To Nie Jest Kraj Dla Starych Ludzi
2. Fargo
3. Big Lebowski
4. Barton Fink
5. Poważny Człowiek
6. Człowiek, Którego Nie Było
7. Śmiertelnie Proste
8. Tajne Przez Poufbe
9. Ścieżka Strachu
10. Hudsucker Proxy (ale widziałem wieki temu, pamiętam już średniawo)
11. Bracie, Gdzie Jesteś?
12. Arizona Junior
13. Ladykillers
14. Okrucieństwo Nie Do Przyjęcia
Nowelki z "Zakochanego Paryża" i "Kocham Kino" też widziałem (zwłaszcza ta druga pyszna), ale nie klasyfikuję. No i liczę oczywiście, że seans True Grit mocno zamiesza (choć do pierwszej trójki wskoczyć mu będzie ciężko:)
1.Fargo
2.To nie jest kraj dla starych ludzi
3.True Grit
4.Big Lebowski
5.Arizona Junior
6.Tajne przez poufne
7Ladykillers
8.Okrucienstwo nie do przyjecia
9.Smiertelnie proste
10.Czlowiek ,ktorego nie bylo
01. Big Lebowski
02. To nie jest kraj dla starych ludzi
03. Fargo
04. Barton Fink
05. Śmiertelnie proste
06. Prawdziwe męstwo
07. Ścieżka strachu
08. Bracie, gdzie jesteś?
09. Człowiek, którego nie było
10. Zakochany Paryż
11. Arizona Junior
12. Hudsucker Proxy
13. Okrucieństwo nie do przyjęcia
14. Tajne przez poufne
15. Ladykillers
16. Poważny człowiek
1. The Big Lebowski
2. No Country for Old Men
3. Blood Simple
4. Barton Fink
5. Fargo
6. Miller's Crossing
7. True Grit
8. The Man Who Wasn't There
9. Raising Arizona
10. O Brother, Where Art Thou?
11. The Ladykillers
12. Burn After Reading
13. The Hudsucker Proxy
14. Intolerable Cruelty
15. A Serious Man
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Fargo 8,51 47
2 To nie jest kraj dla starych ludzi 8,36 47
3 Barton Fink 8,26 42
4 Big Lebowski 7,98 44
5 Poważny człowiek 7,70 33
6 Ścieżka strachu 7,46 24
7 Człowiek, którego nie było 7,34 29
8 Prawdziwe męstwo 7,06 33
9 Śmiertelnie proste 7,08 25
10 Hudsucker Proxy 7,00 26
11 Bracie, gdzie jesteś? 6,88 32
12 Arizona Junior 6,36 25
13 Tajne przez poufne 6,34 35
14 Okrucieństwo nie do przyjęcia 5,54 28
15 Ladykillers, czyli zabójczy kwintet 4,74 27
Ponadto:
Zakochany Paryż 6,50 16
Kocham kino 5,89 9
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Fargo (1996) 8,31 68
2 To nie jest kraj dla starych ludzi (2007) 8,29 69
3 Barton Fink (1991) 7,97 59
4 Big Lebowski (1998) 7,76 68
5 Poważny człowiek (2009) 7,48 54
6 Ścieżka strachu (1990) 7,45 42
7 Człowiek, którego nie było (2001) 7,37 41
8 Śmiertelnie proste (1984) 7,21 38
9 Prawdziwe męstwo (2010) 6,86 59
10 Bracie, gdzie jesteś? (2000) 6,82 44
11 Hudsucker Proxy (1994) 6,83 35
12 Tajne przez poufne (2008) 6,25 52
13 Arizona Junior (1987) 6,20 35
14 Okrucieństwo nie do przyjęcia (2003) 5,37 41
15 Ladykillers, czyli zabójczy kwintet (2004) 5,05 40
Ponadto:
Zakochany Paryż (2006) 6,45 31
Kocham kino (2007) 6,35 17
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 To nie jest kraj dla starych ludzi (2007) 8,28 93
2 Fargo (1996) 8,26 91
3 Barton Fink (1991) 8,04 76
4 Big Lebowski (1998) 7,78 89
5 Śmiertelnie proste (1984) 7,36 58
6 Ścieżka strachu (1990) 7,29 58
7 Człowiek, którego nie było (2001) 7,19 62
8 Poważny człowiek (2009) 7,17 70
9 Co jest grane, Davis? (2013) 6,98 58
10 Prawdziwe męstwo (2010) 6,95 78
11 Bracie, gdzie jesteś? (2000) 6,85 54
12 Hudsucker Proxy (1994) 6,81 47
13 Tajne przez poufne (2008) 6,52 71
14 Arizona Junior (1987) 6,37 49
15 Okrucieństwo nie do przyjęcia (2003) 5,57 47
16 Ladykillers, czyli zabójczy kwintet (2004) 5,12 50
Ponadto:
Kocham kino (2007) 6,53 32
Zakochany Paryż (2006) 6,36 42