Moja pierwsza drama i od razu natrafiłam na taką perłę! Cudny! Jeśli są jeszcze dramy na tym
poziomie to przepadłam... :P (Jeśli znacie jakieś godne polecenia to piszcie koniecznie!) Coś
czuję, że zaprzestanę oglądania amerykańskich seriali na rzecz koreańskich produkcji. Cudowna
gra aktorska (nie tylko głwnych bohaterów), magiczna muzyka. To pierwsza produkcja na której
niejednokrotnie zdarzyło mi się płakać, śmiać w głos i przechodziły mnie ciarki. POLECAM!
Jeśli podobała Ci się aktorka grająca główną rolę to mogę polecić http://www.filmweb.pl/serial/Choigowei+Sarang-2011-619170
a jutro wrzucę coś więcej.
Już to oglądam - jestem na 11-stym epizodzie, a wczoraj zaczęłam oglądać serial z Ji-seob So: http://www.filmweb.pl/serial/Yoo-ryeong-2012-649545 :) Będę wdzięczna za namiary na kolejne dramy warte polecenia. Znacie jakąś, która powaliła Was na kolana?
Kilka najwyzej ocenianych przez moja osobe.
http://www.filmweb.pl/serial/Kkotboda+namja-2009-479523
http://www.filmweb.pl/serial/Nae+Yeojachinguneun+Gumiho-2010-584925
http://www.filmweb.pl/serial/Si-keu-rit+Ga-deun-2010-589390
http://www.filmweb.pl/serial/Minamyisinyeoyo-2009-542156
http://www.filmweb.pl/serial/Jang-nan-seu-reon+Ki-seu-2010-577510
http://www.filmweb.pl/serial/Geu-dae+Woot-eo-yo-2009-544259
http://www.filmweb.pl/serial/Dak-chi-go+Kkot-min-nam+Baen-deu-2012-643631
http://www.filmweb.pl/serial/Choigowei+Sarang-2011-619170
http://www.filmweb.pl/serial/Gae-in-eui+chwi-hyang-2010-556709
http://www.filmweb.pl/serial/Big-2012-648800
http://www.filmweb.pl/serial/Bul+Ryang+Ga+Jok-2006-383222
http://www.filmweb.pl/serial/I-oos-jib+kko-mi-nam-2013-671246
http://www.filmweb.pl/serial/Deurim+Hai-2011-609438
Dzięki wielkie :D W wolnych chwilach będę je sukcesywnie oglądać. Trochę tego dużo, ale dam radę - zostanę dramohiliczką :D
Ograniczyłem się tylko do paru ulubionych, inne dobre i produkcje japońskie pominąłem. Dwa lata już dramy oglądam i lista tego co chce jeszcze zobaczyć ciągle jest długa.
O matulu :) Jestem tak samo jak ty zachwycona tą dramą . Aktorzy cud-miód-malina , świetna muzyka no i oczywiście niesamowity scenariusz. Ja już bardzo dawno z amerykańskich produkcji przerzuciłam się na koreańskie kino (przede wszystkim dramy ,choć zdarza się,że obejrzę jakiś film ) i teraz jestem dramoholiczką :D Co mogę Ci na pewno polecić to dramy sióstr Hong oraz dramy , które są teraz w czasie emisji takie jak : The Heirs ( czekam na 1 odcinek , ta drama emitowana jest w te same dni i na tym samym kanale co The master's sun) , Secret, Suspicious Hausekeeper , Potato Star oraz Medical Top Team .
The Heirs też chcę zacząć oglądać ze względu na to, że będzie tam grała Krystal z f(x) i jestem ciekawa, jak sobie poradzi :) Pozostałe też sukcesywnie postaram się obejrzeć. Dzięki wielkie!
Podobne do Master's Sun ( duchy Oooo!)
http://www.filmweb.pl/serial/Arang+Sattojeon-2012-648739
http://www.filmweb.pl/serial/Hoo-ah-yu-2013-691594
http://www.filmweb.pl/film/O-ssak-han+Yeon-ae-2011-630385- film ale na prawdę godny polecenia
Szpiedzy i tajni agenci, policja itp. ogólnie akcja
http://www.filmweb.pl/serial/Seu-pa-i-myeong-wol-2011-628197
http://www.filmweb.pl/serial/Deo-King-too-heo-cheu-2012-640799
http://www.filmweb.pl/serial/So-nyeo-K-2011-630327 - mini drama 3 odcinki
http://www.filmweb.pl/serial/Na-do%2C+Kkot%21-2011-634229
http://www.filmweb.pl/serial/Siti+Hyunteo-2011-601565
http://www.filmweb.pl/serial/7geub-gong-moo-won-2013-653218
http://www.filmweb.pl/film/Eun-mil-ha-gae+eui-dae-ha-gae-2013-677404 - film
http://www.filmweb.pl/film/4Gyoshi+Churi+Yeongyeok-2009-535697 - film
http://www.filmweb.pl/film/Chilgeup+gongmuwon-2009-508255 - film
Historyczne + magia ( wcale nie znaczy nudne )
http://www.filmweb.pl/serial/In-hyeon-wang-hoo-eui+Nam-ja-2012-649109
http://www.filmweb.pl/serial/Sin-eui-2012-627437
http://www.filmweb.pl/serial/Goo-ga-eui-seo-2013-669490
Romantyczne z odrobiną magi, mitycznych stworzeń , niezwykłych umiejętności itp.
http://www.filmweb.pl/serial/Si-keu-rit+Ga-deun-2010-589390
http://www.filmweb.pl/serial/Nae+Yeojachinguneun+Gumiho-2010-584925
http://www.filmweb.pl/serial/Big-2012-648800
http://www.filmweb.pl/serial/No-eui+mok-so-ri-ga+deul-ryo-2013-680482
http://www.filmweb.pl/film/Neuk-dae-so-nyeon-2012-663526 - Film Super
Muzyczne
http://www.filmweb.pl/serial/Mon-seu-ta-2013-681501
http://www.filmweb.pl/serial/Deu-rim-ha-i-2-2012-673350
http://www.filmweb.pl/serial/Dak-chi-go+Kkot-min-nam+Baen-deu-2012-643631
http://www.filmweb.pl/serial/Neon+Naege+Banhaesseo-2011-623809
http://www.filmweb.pl/serial/Deurim+Hai-2011-609438
No dobra, to tak oto lista ,bo gdybym miała wymienić wszystkie dobre dramy , które oglądałam to by zabrakło miejsca :P I szczerze naprawdę trudno by mi było wybrać moja ulubioną .
Dzięki za kolejne tytuły. Dużo tego, więc chyba całkowicie "odstawię" produkcje z USA :P Jeśli chodzi o filmy azjatyckie to dość dużo ich obejrzałam i strasznie podoba mi się forma ekspresji jaka emanuje z tych produkcji. Co prawda większość filmów japońskich jest dość ciężka, ale zazwyczaj są warte obejrzenia. Zdecydowanie wolę produkcje z Korei Pd. Chińskie, tajlandzkie, czy z Tajwanu też są specyficzne, ale trudniej tam o "perełki". Teraz przyszła pora na dramy i już wiem, że przepadłam :)
http://zszywka.pl/u/suzumesan/asian-dramafilms-842595.html --- zapraszam tutaj krótko opisałam niektóre z dram przeze mnie oglądanych . Myślę ,że to tak bardzie Ci je zobrazuję :)
Osobiście polecam ci tą dramę:
http://www.filmweb.pl/serial/Bi-mil-2013-694296
Ostatnio ją oglądałam i jestem nią zafascynowana, od aktorów, przez fabułę, do muzyki!
Dla mnie najlepsza drama jaką do tej pory widziałem.Bardzo mi się podobało że każdy odcinek był z osobną historią tak jak w Sexy Voice and Robo, do tego cudowna Hyo-jin Kong która już w Best Love pokazała na co ją stać i bardzo dobra muzyka.
co do dram to polecam spróbować japońskie, te mogę z czystym sumieniem polecić :
1.http://www.filmweb.pl/serial/Hotaru+no+Hikari-2007-463648
2.http://www.filmweb.pl/serial/Hana+Yori+Dango-2005-287713
3.http://www.filmweb.pl/serial/Rabu+shaffuru-2009-493935
4.http://www.filmweb.pl/serial/Kimi+wa+Petto-2003-201641
5.http://www.filmweb.pl/serial/Hanayome+to+Papa-2007-412653